loading...
Tekken Max
Arvin Yousefi بازدید : 267 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

ملیت : ژاپن        ،        اولین حضور : Tekken 1

سن : (TK 5 : 75)         ،          وضعیت دستها : راست دست

علاقه : به قدرت و تك بودن

سبك مبارزه : سبک مخصوص خانواده میشیما(شباهت زیادی به یک نوع کاراته سنتی ژاپن به نام Goju-Ryu دارد)

پروفایل :

فرزندجینپاجی میشیما، پدر کازویا، پدر خوانده لی چاولان و پدر بزرگ جین کازاما .

هیهاچی درخانواده پولدار و محترم جینپاجی میشیما به دنیا آمد کسی که صاحب کمپانی میشیما زایباتسو و جزو معروفترین رزمی کاران جهان بود. هیهاچی بزرگ شد و با كازومی میشیما ازدواج کرد و صاحب فرزندی به نام کازویا شد. به نظر میرسد که کازومی میشیما در دوران طفولیت کازویا فوت کرده بود. کازویای تنها که محبتی از پدرش نمیدید در سایه توجه پدر بزرگش جینپاجی بزرگ میشود. در همین زمانها بود که هیهاچی به پدرش خیانت کرد و میشیما زایباتسو را از او ربود. علت این کار هیهاچی هنوز هم معلوم نشده ولی دلیل محتمل محبت بیش از اندازه جینپاجی به کازویاو به طور کلی عدم توافق پدر و پسر در مسائل مختلف بود. در ضمن نمیتوان حرص و طمع هیهاچی را نادیده گرفت...

هیهاچی در زمان نبود پدر زایباتسو رو تبدیل به یک کمپانی نظامی کرد و قدرت اون رو بالا برد. جینپاجی بعد از مدتی تصمیم گرفت که مجددا کنترل زایباتسو رو در دست بگیره ولی موفق نشد و هیهاچی پدرش رو در طبقات پایین عمارت هان مارو (معبدی دورافتاده در دل کوهستان و خلوتگاه هیهاچی) زندانی کرد. برای زمانی نزدیک به 50سال!!!

حالا هیهاچی میتونست اون طور که میخواست کازویا رو تربیت کنه ولی کازویا ضعیف تر از اون بود که بتونه از عهده تمرینات سنگین پدرش بربیاد سرانجام هیهاچی پسرش رو در یک دره عمیق پرتاب کرد با این ادعا که اگر کازویا پسر واقعی هیهاچی باشه باید زنده بمونه و از دره بالا بیاد. این ضعیف بودن حیله هیهاچی بود چون میدانست پسرش به همان نقطه شیطانی پدرش رسیده است و میخواست مانع از به قدرت رسیدن پسرش شود.کازویا زنده موند اما نه به دلیلی که هیهاچی میخواست بلکه با معامله ای که با شیطان کرد و داستان ژن شیطان از همین جا شروع شد. هیهاچی در یکی از سفرهایی که به کشور چین داشت توجه اش به مبارز جوانی به نام لی چاولان جلب شد و تصمیم گرفت تا به عنوان پسر خودش بزرگش کنه البته هیهاچی ابدا علاقه ای به لی نداشت و فقط لی رو بزرگ کرد تا حریفی برای کازویا باشه.

این ضعیف بودن حیله هیهاچی بود چون میدانست پسرش به همان نقطه شیطانی پدرش رسیده است و میخواست مانع از به قدرت رسیدن پسرش شود.

هیهاچی در تیکن 1 : هیهاچی تصمیم گرفت تا تورنمنت رزمی برگزار کنه و از رزمی کاران معروف و جویای نام دعوت کرد تا در این تورنمنت شرکت کنند وبر خلاف تصورش با در فینال با پسر خودش روبرو شد و در نبرد هیهاچی به سختی شکست خورد و کازویا هیهاچی نیمه جان رو از لبه یک پرتگاه به پایین انداخت .

هیهاچی در تیکن 2 : ولی هیهاچی زنده موند و در معبدی دور افتاده (احتمالا هان مارو ) به احیای نیروی از دست رفته اش پرداخت ...و د رتورنمنتی که اینبار کازویا برگزار کرده بود شرکت کرد و و با مغلوب کردن تمام حریفان به فینال رسید .در نبردی تماشایی اینبار پدر بود که فاتح نبرد شد و کازویا رو در جایی مطمئن تر از دره اندخت یعنی در دهانه یک آتشفشان و کازویا درمیان دود غلیظی که از گدازه بلند میشد محو شد

هیهاچی در تیکن 3 : هیهاچی بعداز تونرنمنت دوم گروهی ویژه و آموزش دیده متخصص (Tekken Forse) (شامل افراد نظامی و دانشمند...) رو تدارک دید تا بتونن در موقع مناسب اهداف هیهاچی رو فراهم کنند

در یکی از جستجوهای این گروه در مقبره های باستانی در مکزیک اتفاق عجیبی افتاد و ارتباط با ستاد اصلی تیکن فورس در ژاپن قطع شد. هیهاچی شخصا به همراه گروهی به مکزیک سفر کرد و بعد از جستجو و تفحص در باقیمانده های گروه تجسس متوجه کشفی شدند: خدای جنگ (اوگر) از میان مقبره های باستانی آزاد شده . اوگر که از خوابی طولانی بلند شده بود حالا به سراغ رزمی کاران معروف دنیا میرفت و خیلی‌ها زخمی كرد و خیلی‌ها را كشت.

هیهاچی به ژاپن بازگشت و با شخصی مواجه شد که ادعا میکرد نوه اونه. جین 15 ساله در حضور هیهاچی به خوبی آموزش دید و سبک کاراته خانواده میشیما رو فرا گرفت. هیهاچی علاقه ای به جین نداشت و فقط میخواست تا از اون به عنوان طعمه ای برای اوگر استفاده کنه. هیهاچی متوجه شد که اگر DNA خودش رو با اوگر ترکیب کنه به فرم فنا ناپذیری از حیات دست پیدا میکنه .

تورنمنت سوم رو شروع کرد و از تمام رزمی کاران دعوت کرد تا در تورنمنت شرکت کنند و جایزه هنگفتی که برای شکست دادن اوگر تعیین شده بود ببرند . این برای تحریک اوگر کافی بود.

پائول اوگر رو شکست داد ولی بیخبر ازاینکه هنوز تورنمنت تموم نشده به آمریکا برگشت. اوگر تغییر فرم داد و به ترو اوگر تبدیل شد و رو در روی جین قرار گرفت جین که فقط به انتقام مادرش فکر میکرد ترو اوگر رو نابود کرد ولی در حالی که فکر میکرد کار تموم شده با خیانت هیهاچی مواجه شد. چند گلوله از افراد گروه تیکن فورس و سرانجام تیر خلاص هیهاچی در پیشانی جین قرار گرفت.

هیهاچی پشت به جسد جین به راه افتاد ولی. جین تحت تاثیر ژن شیطان که از پدرش به ارث برده بود به دویل جین تبدیل شد. افراد تیکن فورس تکه تکه شدند و دویل جین هیهاچی رو به دیواره معبد کوبید و قبل از اینکه هیهاچی به زمین بخوره نجاتش داد و از اونجا دور شد.

هیهاچی در تیکن 4 : بعد ازماجراهای تورنمنت سوم هیهاچی شروع به ترکیب DNA خودش با اوگر شد ولی اتفاقی نیافتاد چون به ژن شیطان هم نیاز بود یعنی: جین یا کازویا .

هیهاچی به مدت دو سال همه جا رو به دنیال جین گشت ولی موفق نشد اثری از جین پیدا کنه. ولی طی خبری محرمانه فهمید که کمپانی G Corporation جسد کازویا رو در آتشفشان کشف کردند و برای تحقیقات در مورد ژن شیطان اون رو نگه داشتند. هیهاچی در یک عملیات ناگهانی به کمپانی جی حمله کرد و دید که کازویا توسط دانشمندان این کمپانی زنده شده و به نیروهای تیکن فورس حمله کرده.

هیهاچی با راه اندازی تورنمنت دیگری برای کازویا نقشه ای ریخت و اعلام کرد برنده این تورنمنت کل کمپانی میشیما زایباتسو رو جایزه خواهد برد. در این حال کمی بعد از اعلام خبر فهمید که جین هم وارد تورنمنت شده.

مسابقات شروع شد و کازویا وجین یکی یکی حریفان رو از دور خارج میکردند . هیهاچی جین رو قبل از رویارویی با کازویا دستگیر و در هان مارو به زنجیر کشید.کازویا متوجه شده بود که برای تکمیل قدرتش به جین نیازداره. کازویا و هیهاچی در معامله ای مبنی بر اینکه کازویا در فینال از هیهاچی شکست بخوره و در مقابل هم هیهاچی جین رو به کازویا تسلیم کنه .

هیهاچی بعد از پیروزی ظاهری که در مقابل کازویا او رو به هان مارو برد و كازویا سعی کرد تا با نیروی ژن شیطانی خودش شیطان درون جین رو بیدار و به سمت خودش جذب کنه اما جین زنجیرها رو پاره کرد و کازویا رو به شکست داد . هیهاچی هم با ضربه جین بیهوش در کنار کازویا به زمین افتاد.جین در حال تغییر فرم به دویل جین بود بالای سر هیهاچی رفت تا بكشتش ولی تصاویری از چهره مادرش و همچنین نگاهی کوتاه به مجسمه بودا(که در ربروی جین بود) او را از این کار منصرف کرد. جین بالهای شیطانی اش را باز کرد و با خراب کردن قسمتی از سقف هان مارو رو ترک کرد...

هیهاچی در تیکن 5 : چند دقیقه از رفتن جین نگذشته بود که هیهاچی و کازویا به هوش اومدند. کمپانی جی که از محل اختفای کازویا و هیهاچی خبر دار شده بود گروهی از روبوتهای جک رو به سمت هان مارو پرتاب کرد هیهاچی و کازویا دوش به دوش هم جنگیدند. کازویا هیهاچی رو به سمت روبوتهای جک پرتاب کرد و خودش ا زمعرکه گریخت (در حقیقت ربوتها برای کشتن هیهاچی اومده بودند) هیهاچی در میان ربوتها جک اسیر و سیستم انفجار اتوماتیک روبوتها فعال شد. انفجاری مهیب هان مارو رو نابود کرد.

خبر کشته شدن هیهاچی در همه جا پخش شد و همه رو حیرت زده کرد و خبر حیرت انگیز تر شروع تورنمنت پنجم در یک ماه بعد بود

هیهاچی به طرز شگفت انگیزی از انفجار جان سالم به در میبره و به درون یک گورستان قدیمی پرتاب میشه و یکی دو هفته بیهوش بوده و وقتی به هوش میاد که خبر تورنمنت پنجم در همه جا پخش شده . هیهاچی برای اینکه بفهمه چه کسی تورنمنت رو رهبری میکنه واردش میشه و با کمال شگفتی پدرش رو در صدر میبینه.

هیهاچی در تیکن 6 : هیهاچی بعد از اینکه توسط جک ها مورد حمله قرار میگیره در نهایت تعجب می بینه که مسابقه (تورنمت پنجم) خیلی زودتر از اون چیزی که تصور می کرد تموم شد.به همین دلیل رفت که علت این قضیه رو بفهمه . برای رسیدن به جواب اول بطرف مرکز فرماندهی زایباتسو رفت بی‌خبر از اینکه جین جاشو گرفته که یکدفعه متوجه میشه ارتش زایباتسو (tekken force) جلوشو گرفتن!

 

ولی این بی خبری هیهاچی مدت زیادی طول نکشید. وقتی که خبر برگزاری ششمین تورنمت رو می‌شنوه متوجه قضایا میشه و میفهمه كه جین تورنمت ششم رو دست و پاكرده و خیلی عصبانی میشه و برای پس گرفتن تمام چیزهای از دست رفته اش از جین در تورنمت ششم شرکت میکنه!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از کاراکتر های تکن را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 11,831
  • بازدید کلی : 155,766
  • کدهای اختصاصی

    
  • مسکن ها
  • پیچک